Niin.. pari viikkoa takaperin minulta poistettiin asiallinen Facebook tili https://www.facebook.com/sami.viinikainen.54. Ei minkäänlaista ennakkovaroitusta.  Minua jäi kaipaamaan lähemmäs 500 "kaveria", keistä nyt varmaan ainakin osa tiesi hyvin tämän "ongelmani". Aikaisemmin olin ollut vuorokauden jäähyllä, kun olin lähettänyt kuvan sukupuolielimestäni. Nytten yht äkkiä tili poistettiin. Kerroin tästä kokemastani ihmiskaupan uhriudesta, lähinnä. Yritin luoda uutta tiliä ja tilin luomisen jälkeen pamahtaa eteen sivu, missä pyydetään selvää kasvokuvaa henkilölllisyyden tunnistamiseksi. Laitan selvän kasvokuvan itsestäni, eikä siihen koskaan tule mitään vastausta. Vaikka kuvan lähetyksen jälkeen tulee sivu, missä luvataan olla yhteydessä, kunhan kuva on tarkastettu. Näin ei vain koskaan tapahdu. 

Lataan uuden selaimen ja teen luukku.comiin jonkun sähköpostitilin. Saan päivästä muutamaan päivään pyörittää tiliä osku.viinikainen ja ode.viinikainen nimillä, kunnes nämä taas poistettiin. Tai pyydettiin tunnistettavaa kasvokuvaa, mihin ei tule koskaan vastausta. Näille tileille olin haalinut taas lähemmäs 500 kaveria seuraamaan tarinaani ja kylmästi poistettiin.

Sitten keksin puhelinnumerollani tehdä tilin, mikä meni taas läpi ja kesti jonkin aikaa... samaa tarinaa pyöritän ja taas suljetaan tili, millä on se lähemmäs 500seuraajaa.

 

Nytten kun yritän tehdä puhelinnumerollani uutta tiliä, tulee ilmoitus: "Puhelinnumero, jonka yritit vahvistaa, on hiljattain liitetty toiseen tiliin. Ole hyvä ja valitse toinen numero. "

Ja kun yritän kirjautua puhelinnumerollani, tulee ilmoitus: "Käyttäjätili poistettu käytöstä"

Tällä sivulla on linkki johonkin valitusanomukseen, minkä olen pari kertaa täyttänyt, mutta ei mitään vastausta. 

Lähettänyt kuvan ajokortistani kertonut miten asia on.

 

Valtio on ostanut Facebookin takana olevan yrityksen hiljentämään minut, eli tämä on syrjimistä. Muutenkin sitä olisi, vaan valtion vetämää syrjintää. Olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen, mihin Viitasaaren poliisi ei rupea mitään tekemään. Yritys on Kanadalainen ja toimii sen lakien mukaan. Täytyykö minun tehdä rikosilmoitus Kanadan poliisille?