Niin.. 28.2 minulta poistettiin jostain syystä Facebook tili, 1.3 muutaman tilinteon yrityksen jälkeen tein rikosilmoituksen asiasta ja 4.3 Viitasaaren poliisi soittaa minulle suurin piirtein perään, kun taas yksi epätoivoinen tilinpito oli estetty. Kertoo että Facebook Kanadalainen yritys, eikä he voi tehdä mitään, koska se toimii Kanadan lakien mukaan. Valitin siis fb:n minun syrjimisestä ja siinä vastaus. Tuohtuneena teen uuden rikosilmoituksen näistä Viitaseudun kumppanuus ry:n ja Pihtiputaan Alkon minun ilmeisistä minun paritusyrityksistä. Tai että..

Syksyllä 2015, kun olin sanonut itseni irti Viitaseudun kumppanuus ry:n palveluksesta tämän epäonnistuneen paritusyrityksen ja ahdistelun takia. Lähetin Pihtiputaan kunnan palautelaatikkoon/ sähköpostiin viestejä missä uhkasin lyöväni tämän Viitaseudun kumppanuus ry:n johtajan Raija Pekkarisen polveen kirveen ja kynän tämän toiminnan tilaajan silmään, kunnan joku pilipali insinööri Ari Kahilaisen. Kunnanjohtaja Ari Kinnunen tekee rikosilmoituksen tästä Ari Kahilaisen uhkauksesta, mutta ei Raija Pekkarisen. Syytettä ei nosteta, koska Kahilaisella ei ollut rangaistusvaatimuksia. Tästä pitäisi poliisi tilata hakemaan tahdonvastaiseen hoitoon?

Alku kesästä 2017 tähän samaan asiaan liittyen kirjoitan Alkon sähköpostiin kirjeen, missä uhkaan meneväni puukko taskussa Pihtiputaan Alkoon ja viillän myyjän kurkun auki. Seuraavana aamuna on poliisi oven takana ja toimittaa minut tahdonvastaiseen hoitoon, mikä maksaa minulle 700€, because mä oon niin kova jätkä ja asun vammaisen äitini luona. Tai äitihän sen maksoi ja minä maksan hänelle osissa takaisin.. tuli ryypättyä tämän seksiriippuvaisen ja alkoholistien silitystyöstä saadut säästöt, millä täältä vitun peräkylästä olisi päässyt aikuisesti pois!

Ja perään heitin linkin näihin https://ihmiskauppa.vuodatus.net/ juttuihin.

 

Tallainen selvä toimintavirhe ja tämän blogikirjoituksen perusteella pitäisi polkaista rikostutkinta käytiin. Tässä Alkon tapauksessa kerroin syyn uhkaamiselleni ja tämän takia minut vietiin tahdonvastaiseen hoitoon. Kun poliisi tuli kotiin minua puhuttamaan asiasta ja kerroin miksi näin olen tehnyt. Poliisi ja muu hoitohenkilökunta tiesi että kertomani oli totta ja he pitivät kertomaani epätodellisena, koska minut toimitettiin kuukaudeksi tahdonvastaiseen hoitoon?

 

Valtio ei tunnusta rikostaan...... 

 

Ja sitten asiaan.

Eilen 26.03.2018 aamupäivällä minulle soittaa paikallinen Päihdetyöntekijä Tuula Mäntylä, hylkään puhelun koska en tiennyt kuka soittaa ja kysyn tekstiviestillä asiaa. Kertoo kertovansa puhelimessa jos vastaan jne. Kerron olevani selvinpäin.. joten hänellä ei pitäisi olla asiaa minulle. Iltapäivällä olen lähdössä lenkillä, olen vessassa vaihtamassa vaatteita ja ovikello soi. Äiti menee avaamaan ovea. Arvelen että siellä ollaan minua hakemassa. Osuin arvaukseni kanssa oikeaan tässä kohtaa. Ovella on poliisi ja ambulanssi henkilkunta, lääkäri kuulema haluaa puhuttaa minua. En tietääkseni ole mitään tehnyt. Muuta kuin kirjoittanut Twitteriin laittomia uhkauksia, mutta siitä ei pitäisi mitään tulla. Noh sitä sitten täytyi lähteä Viitasaarelle ambulanssilla. Kukaan ei osoita tietoa, miksi minua sinne oltiin viemässä ja tai miksi siinä olin. Lääkärikään ei mukamas ollut tietämässä miksi minä siinä olin. Vähän aikaa keskustelemme ja päästää minut pois. Tulen taksilla kotiin ja se siitä. 

Tämän rikosilmoituksen takia siis minua turhaan käytettiin lääkärin puheilla, vaikka näitä rikoksia olisi pitänyt ruveta selvittämään. 

Keksin taannoin semmoisen noitajutun, että minua sanotaan teknisesti kuolleeksi, koska minulle valehdellaan tallaisia tapahtuneita rikoksia olemattomiksi ja syötetään lääkkeitä ja pidetään tahdonvastaisessa hoidossa.