Tein tallaisen CV:n tori.fi:hin, sain 750+ katselua vuorokaudessa ja ilmoitus poistettiin sääntöjen vastaisena.

Tein neljä kertaa ilmoituksen ja yritin muokata sitä sopivaksi, mutta joka kerralla se poistettiin, kumma juttu..

Osasto: CV ja työhakemukset

Otsikko: Tekemistä pelkäämätön mies Pihtiputaalta

Ilmoitusteksti:
Olen 1984 syntynyt, naimaton, armeijan käynyt ja elektroniikka-asentajan kouluksen saanut mies keski-suomesta, Pihtiputaalta. Minulla on työkokemusta kivitöistä (uunien osien valmistus), mainospostin jakamisesta (esimies asema) ja kunnan ulkoalueiden kunnossapidosta. Tämä viimeisin työni loppui, koska jouduin irtisanomaan itseni työnantajan ahdistelun takia (Viitaseudun kumppanuus ry). Työnantaja ahdisteli minut pakkohoitoon esittämällä Venäläistä naista sähköpostin välityksellä, tulevana kesänä se yritti samalla tempulla parittaa minua toiselle työntekijälleen jne.

Irtisanouduin syksyllä 2015. Tästä eteenpäin olen ollut kehitysvammaisen äitini tukena ja yrittänyt saada oikeutta tallaisille asioille, mutta turhaan. Viime kesänä olin 1kk Jyväskylässä psykiatrisessa sairaalassa vastentahtoani Pihtiputaan Alkon vastaavan toiminnan takia.

Minulla riittää ymmärrys työn organisointiin, minulla on hyvä yleiskunto (juoksen päivittäin 5-10km). B-ajokortti ja mahdollisuus 50% palkkatukeen. Kun keksit minulle mielekkään homman, oppisopimuskoulutus on mahdollinen + 50% palkkatuki. Sinulle ei jää enään kuin vakuutukset maksettaviksi (leikki).

2000€/kk palkkatoive ja työmaa ruuhkasuomen ulkopuolelta, mielellään inhimillisen ajomatkan päästä Pihtiputaalta äitini vuoksi.

Polttopuunteosta aina rattopojaksi, mitä tässä voi yrittää.

https://ihmiskauppa.vuodatus.net/
Voit lukea tarkemmin tästä ihmiskaupasta, mitä minulla harjoitetaan.

Ymmärrykseni mukaan olen perusterve, tupakoinnista lyhytkasvuiseksi jäänyt mies. Alkoholia käytän kohtuudella ja muut huumeet on taakse jäänyttä elämää.

Hinta: 2 000 euroa