3h n.200 katselu kertaa ja tori.fi poistaa ilmoituksen sääntöjen vastaisena. Luulin että tässä ilmoitusten poistelussa oli kyse ruutuajan kilpailusta, kun oli linkki tähän blogiin ja vien mahdollisesti asiakkaan tällä linkillä, mutta nyt tämmöinen taas omasta mielestä asiallinen työnhakuilmoitus poistettiin. Laiton kyselyn asiasta, mikä tässä tarinassa on vikana.


Ilmoituksen tiedot



Osasto: CV ja työhakemukset
Otsikko: Tekemistä pelkäämätön mies Pihtiputaalta

Ilmoitusteksti:
Olen 1984 syntynyt mies. Haen työtä, mihin riitää peruskoulun suoritus ja b-ajokortti. Minulla on voimassa oleva hygienia passi ja tieturva1 kortti. 2003 suoritettu elektroniikka ja tietoliikenne asentajan koulutusohjelma (ei alan työkokemusta), asevelvollisuus suoritettu.

2006 olin hieman vajaa 6kk Hopealoimu oy:n palveluksessa valmistamassa tulisijojen osia, kivitöitä. Tukityöllistettynä ja alipalkattuna. Irtisanouduin muutamaa viikkoa ennen työsopimuksen loppumista minua pojittelevan työilmapiirin takia.

2012 huhtikuulta lokakuulle jaoin Moskiitto ky:lle Pihtiputaalle mainospostia. 4x 250km/kk, työnantaja jäi minulle 1000e velkaa kilometrikorvauksia, mitä on huono periä ilman tositetta suoritetusta työstä.

2014 helmikuulta vuoden loppuun olin kuntouttavassa työtoiminnassa Viitaseudun kumppanuus ry:llä 4h/pvä, 5pvä/vko. 2015 tammikuulta syyskuun puoleen väliin palkkatyösuhteessa työllistämistuella. Työnantaja esitti ainakin neljää eri Venäläistä naista sähköpostin välityksellä minulle ja muutenkin seksuaalisesti ahdisteli. Purin työsopimuksen tämän takia. Työsopimus olisi käsittänyt koko vuoden. Tämä ahdistelu alkoi, kun tein varsinaisen työsopimuksen tammikuussa.

Pysyn työmaalla ja pystyn itsenäiseen työhön.

Minulla on oikeus 50% palkkatukeen ja oppisopimuskoulutus on mahdollista. Eli ensimmäisen vuoden voisin tehdä vakuutuksien hinnalla työtä? En tiedä, miten tämä oppisopishomma menee. Pienemmätkin hommat kelpaavat. Minulla on vetokoukullinen auto käytettävissä, ei kärryä ja voin tulla vaikka muuttoavuksi. 

Töitä laidasta laitaan, mitä vähäisellä koulutuksella pystyy tekemään. Yleiskunto hyvä.

Pihtiputaan kunnan/ Viitaseudun kumppanuus ry:n pitäisi työllistää minut tässä tilanteessa, olen pitkäaikaistyötön ja Viitaseudun kumppanuus ry on Pihtiputaan pitkäaikastyöttömien tukityöllistämisyritys, mutta riitatilanteen vuoksi minun täytyy hakea työmaa kunnan ulkopuolelta.

Tarjoa ympäri Suomen hommaa!

Hinta: 2 000 euroa