Sähköalan perustutkinto suoritettu loppuun keväällä 2003, ei alan työkokemusta. Kivitöistä ja mainospostin jakamisesta noin puolen vuoden kokemus. 2014 vuoden olin kuntouttavassa työtoiminnassa Viitaseudun kumppanuus ry:llä ja 2015 syyskuulle asti palkkatukityösuhteessa. Irtisanoin työsuhteen, koska Viitaseudun kumppanuus ry:n johto esitti minulle Venäläisiä sähköpostin välityksellä, mitä ei ruvennut selittämään. 2015 talvella olin Jyväskylässä psykiatrisessa pakkohoidossa, kun kerroin tallaisesta esityksestä päihdetyöntekijälle. Viitaseudun kumppanuus ry:n johtaja tuli tästä kerrottuani oikein varmistamaan minulta, että olenhan varmasti menossa päihdetyöntekijää tapaamaan, kun oli sovittu aika. Päihdetyöntekijä rikkoi vaitiolovelvollisuutta ja minulle oltiin pakottamassa antipsykoottisia lääkkeitä, kun olin kertonut huomaavani minua vainottavan viestinvaihdon johdosta Venäläisen naisen kanssa ja nykyisellä kokemuksellani niitä ei ole pakko ottaa muuta, kuin tahdonvastaisessa hoidossa. Kesäkuun alussa tänne tulee työntekijä kenellä vainoamalla, eli epämääräisesti viittomalla osoitetaan olen niitä seurusteluhaluja kanssani. Epämääräistä liiallista nyökyttelyä, takapuolen esittelyä ja semmoista.. Ainakin kolme Venäläistä naista pyysi ottamaan yhteyttä suomi24.fi treffipalvelun kautta tänä keväänä/ alkukesästä, ketkä kaikki osoittautuivat hyvin ilmeisiksi Viitaseudun kumppanuus ry:n johdon pelleilyksi. Elokuussa sairaslomalla polvitulehduksen johdosta pidin päivän monologin tälle "vaimo ehdokkaalle", eikä sieltä tullut oikein mitään selvää vastausta. Tämä jäi tähän ja kuukauden päästä lopetan töissä käymisen ja sanon itseni irti tekstiviestillä, kun ei ruveta vastaamaan näistä Venäläisten naisten esityksistä, kyseessähän on työnantajan yksityisyyden loukkaus ja harhassa elättäminen. Jos tallainen olisi ollut hyveellistä toimintaa, sen olisi voinut tunnustaa ja maksaa pyytämäni 5000-10 000€ kärsimyksistä. Laiton psykiatrinen hoito ja paikka työpaikan pellenä seksuaalisen kanssakäymisen kokemattomuuden johdosta, mistä tämmöinen kokonainen pikkukylä tietää. 

Nyt minulta on autosta ilmeisen hajoitettu taka-akseli ja tällä ei paljoa ajella ja minulla on tulossa oikeudenkäynti Viitasedun kumppanuus ry:n johtajan laittomasta uhkauksesta ja kunnianloukkauksesta, kenen minut pitäisi työllistää tässä tilanteessa. Asun varattomana äitini luona ja kohta 3vuotta työttömyyttä takana. Ehjällä autolla tästä helposti vähintään viikon-kuukauden pätkätöitä marjanpoiminta tms hommista saanee, mutta miten se vaikuttaa tähän palkkatukioikeuteen, pitäisi selvittää. 

Ja kun Viitaseudun kumppanuuden minun kohtelu kätkee taakseen valtion viranomaisten korruptiota, tämä pitäisi selvittää. Päihdetyöntekijä, lääkäri, poliisi? Terveydenhoitohenkilökuntaa. Minulta poltettiin, tai minulta ja äidiltäni omakotitalo Alvajärveltä tämän leikin seurauksena. 

Tässä kunnassa minun työllistyminen on epätoivoista tulehtuneiden suhteiden takia. Katselen minulle sovia paikkoja muualta.