Äiti myi 1996 n40ha metsää ja n7ha peltoa, mitkä oli meidän yhteisomistuksessa. Minun olisi pitänyt pyytää 18-vuotta täytettyäni tositetta puuston määrästä, niin tallaista ei olisi. Puustoahan ei ole myyjän osalta mitattu ja siitä olisi pitänyt ymmärtää valittaa paikalliseen sosiaalitoimistoon 18vuotta täytettyä, kuka puolestani siunasi kaupan. Kauppahan oli laiton koska myyjä oli alaikäinen kuka osaomistaa 40ha metsäalan, minkä puuston määrästä ei tiedetä. Pihtiputaan sosiaalitoimisto nyt vain hyväksyi semmoisen kaupan minun puolesta, mistä olisi pitänyt tehdä valitus 18-vuotta täytettyä. "olen tyytymätön holhoojan minun varojen hallintaan"


Naapurin touhu oli jäljittelemässä natsisaksan touhua, miksi heidän yritys on alas ajettu ja meidän Viinikaisten toiminta pyörii viinan juonnin ympärillä, miksi minua kohdellaan kuin eläintä.

Minut on yritetty tappaa ja ajettu tahdonvastaiseen hoitoon Pihtiputaan kunnan toimesta, missä käsityksessä elän, että Romanit ovat tehneet naapurin tai naapurissa olleelle isännälle näin.


Miksi sellaisen Auto-osix oy:n http://www.auto-osix.fi/ omistaja Pihtiputaan kuuluisin naisen ostaja kehui minulle tai minun kuullen kerran kännissä ollessaan olevansa mustalainen. Pihtiputaan kunta on kusettamassa minua pakkohoitoon. Viime syksynä.. 2017


Ja tämä Auto-osix oy:n toiminta on sitä kansallissosialismiksi sanottavaa riistämistä, mitä minä en edelleenkään edusta.


On liian vaikea asia puhuttavaksi minun äö:lle, että pitäisi antaa olla.


Pihtiputaan asukkaat ovat mielivaltaisia uskovaisia feministejä.


Naapurin harjoittamaa kansallissosialismia oltiin kitkemässä ja nyt minä olen kansallissosialistisen jyrän alla.


Kaupungit on täynnä alkoholisteja ja narkomaaneja, ketkä lisääntyy kuin kanit, en ymmärrä mitä Jumala voittaa minua rankaisemalla heidän touhustaan. Siinä kun kuvitellaan palvelevansa Jumalaa kuinka minua kohdellaan.


Paikallinen himokristitty tuntee tyydytyksen tunnetta, kun hän henkisesti ja jopa fyysisesti satuttaa minua päihteidenkäytöstä.


Vanhant romanit, narkomaanit, alkoholistit, Viinikaiset, lappalaiset ja rotat ovat samanarvoisia.


Eihän se yhteisöllisyys mikään häpeä ole, vaan kun Pihtiputaan kunta on järjestäytynyt sissiryhmä minun "mulaattiuden" takia.


Samoja helluntalaismulkkuja ketkä nyt vaan oli velttoutta vastaan.


Pihtiputaan asukas on niin vitun surkea ihminen, jotta minut pakkoasutetaan tänne, jotta Pihtiputaan asukas saa leikkiä parempaa ihmistä minun kustannuksella.


"isännän huonompi kaksoisveli"


Jumala rankaisee minua äitini kehitysvammaisuudesta.